يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

اصغر شعبانی از فعالین حوزه ورزشی دشتستان نسبت به اظهارات معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در نشست با ورزشکاران این شهرستان واکنش نشان داد.

به گزارش دیارجنوب، اصغر شعبانی یکی از فعالین حوزه ورزشی دشتستان نسبت به اظهارات معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در جلسه با ورزشکاران این شهرستان واکنش نشان داد که متن آن در بدین شرح است:

آقای شکوه فر

اینکه کاسه ی چه کنم چه کنم دست گرفته و از نداری ها سخن می گویید عذاب مان می دهد/ مگر قرار نبود کفش ها را به اصطلاح [ورکشید] و شبانه روزی تلاش کنید تا کشتی طوفان زده ی ورزش و جوانان به ساحل آرامش برسد؟
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در نشست روز گذشته خود با ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی دشتستان گفته است: در صحبت های شما رسیدن به بن بست احساس نمی شود یعنی هنوز به آینده امید دارید و این بسی جای خوشحالی دارد.

shabani
آنگونه که یکی از سایت های خبری برازجان اشاره نموده، بنیامین شکوه فر در پاسخ به گلایه های ورزشکاران و هیئت های ورزشی گفته: با شما از طریق شماره هایتان ارتباط برقرار خواهیم کرد و مشکلاتتان را تک به تک پیگیری خواهیم کرد؛ اما محتوای کلی بیانات شما نارسایی را فریاد میزند. ما ۴ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور داریم ،برای ساخت و به سرانجام رساندن این ها با تطابق هزینه به روز حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که بودجه سالانه عمرانی وزارت ورزش ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که اگر با فهرست بهای امروز حساب کنیم ۲۰ سال طول می کشد تا به اتمام برسد.
وی خطاب به ملی پوش هندبال دشتستانی که در صحبت هایش از حمایت مالی و پاداش بعد از مسابقات اشاره کرده بود اظهار نموده: من اکنون در جیب هایم پولی نیست تا به شما بدهم.
متن سخنان عجیب و غریب معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ورزشکاران و هیات های ورزشی شهرستان دشتستان پر از سوالاتی است که می توان انتقادات فراوانی را به وی نسبت داد.
خواندن اظهارات ناامیدکننده یکی از متولیان ورزش و جوانان کشور، حالمان را بعد از شکست سنگین مقابل انگلیس دوچندان بدتر کرد!! صحبت های بنیامین شکوه فر در روز معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر را به خوبی به یاد دارم و خاطرم هست که چگونه با حرارتی خاص، استان بوشهر را قطب ورزشی در کشور دانست و گفت که: نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر ویژه و خاص است.
جناب آقای معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان
دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟! هم از نگاه خاصِ حمید سجادی به ورزش استان بوشهر می گویید و هم جیب های خالی تان را نشان مان می دهید؟!! کدام یک از ورزشکاران از شما درخواست پول توجیبی داشته؟ دستان کدام یک از روسای هیات های ورزشی به سمت شما دراز شده؟ مگر قرار نبود کفش ها را به اصطلاح [ورکشید] و شبانه روزی تلاش کنید تا کشتی طوفان زده ی ورزش و جوانان به ساحل آرامش برسد؟ حال سخن از پروژه های نیمه تمام و کمبود بودجه سالانه عمرانی وزارت ورزش می زنید ؟ این شرایط را نمی دانستید یا حالا به این نتیجه رسیده اید که پروژه های نیمه تمام با فهرست بهای امروز ۲۰ سال طول می کشد تا به اتمام برسند ؟ ورزشکاران را سفارش کنیم برایتان اشک بریزند و ناله سر دهند کافی است ؟! آنها به شما کمک کنند یا شما می توانید کمک حال باشید؟ این بود جواب جوانانی که در گرمای ۴۰ درجه در سالن های بدون کولر و کف پوشهای از کار افتاده و نابود شده کار می کنند و حرفی نمی زنند؟

برادر شکوه فر:

اتفاقاً در صحبت های شما رسیدن به بن بست احساس می شود. ورزشکاران در برازجان و دشتستان به آینده امید دارند اما شاید جنابعالی ناامید باشید و این بسی جای ناراحتی دارد!!
در نشستی که برگزار شده ورزشکاران و مسئولان ورزشی حضور داشته اند که هر کدام صاحب ده ها قهرمانی اند. سالها زحمت کشیده و نام استان بوشهر را در ورزش کشور طنین انداز کرده اند.‌ انسان هایی جهادی و مخلص و کاردرست که چه جنابعالی جیبتان خالی باشد و چه پُر، در ورزش هستند و هدفشان حضور در رقابت هایِ مهم کشوری و بین المللی است. قطعاً از صحبت های تان ناامید نمی شوند اما لازم است به شما تذکری جدی داده شود تا حرف های بهتر و امیدوارکننده تری عنوان نمایید. باز هم خدا را شکر که کوتاهی و نقص را در محتوای صحبت های ورزشکاران قبول دارید که اگر این را هم نمی پذیرفتید باید رخت سیاه می پوشیدیم ! مشکلات زیرساخت های ورزشی به شخص جنابعالی و متولیان وزارت ورزش و جوانان برمی گردد و باید در شهرستان هایی مانند برازجان و دشتستان مرتفع شود. اینکه کاسه ی چه کنم چه کنم دست گرفته و از نداری ها سخن می گویید عذاب مان می دهد.‌ از ورزشکاران دلجویی کنید. حرمت ورزشکاران را نگه دارید. ملی پوش هندبال دشتستان و یا دیگر ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی احتیاجی به جیب شما ندارند.‌ اگر مطلبی عنوان شده خواسته های به حق و مطالباتی است که باید گفته شود و مدیرانی مانند شما باید پیگیر باشند تا مشکلات به حداقل ها برسد .‌ ان شالله همانگونه که حرف زده اید با شماره های ورزشکاران ارتباط برقرار کنید و تک به تک مشکلات آنها
را پیگیری نمایید .‌این صحبت شما نیز در خاطرمان خواهد ماند.

کفایت مذاکرات !!

و اما یک نکته ی مهم دیگر:
عدم دعوت از برخی چهره های مهم ورزشی و یا حتی مسئولان تیم های ورزش دشتستان که اتفاقاً از بهترین های ورزش کشورند و نیز نمایندگان حوزه جوانان در نشستی که عنوان ورزش و جوانان را یدک می کشد عجیب است. ای کاش دوستان از این موضوع به سادگی نمی گذشتند و در حوزه ی جوانان نیز ذکر این نکته مهم است که جلسه تنها ورزشی نبوده و عدم دعوت از متولیان این حوزه سوال برانگیز است !!

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group