يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر وضعیت جاده‌های استان را ایمن دانست و با اشاره به شناسایی محورهای خطرساز و حادثه‌خیز گفت: ۳۷ نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر شناسایی شده که اصلاح ۲۱ نقطه و آشکار سازی ۱۶ محور در دستور کار قرار دارد.

نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور مسئولان به مناسبت ایام نوروز در دیلم افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای ایجاد نشاط اجتماعی همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی طرح ملی نوروزانه با ورزش در نقاط گردشگر پذیر این استان آغاز شد.

به مناسبت نوروز نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی در روستای میانخره شهرستان دشتی از توابع استان بوشهر گشایش یافت.

امام جمعه برازجان گفت: برای علاج قطعی فشارهای اقتصادی دشمنان، باید به گونه‌ای اقتصاد خود را قوی و مستحکم کنیم که آن‌ها از تأثیرگذاری فشارهای خود در جنگ اقتصادی مأیوس شوند و یکی از بهترین راه‌ها رونق تولید است.
«رونق تولید» ، اقتصاد کشور را قوی و مستحکم می‌کند

مهندس محمدی شهردار برازجان بمناسبت آغاز سال نو پیام تبریکی صادر کرد.

مراسم رونمایی کتاب 'تاش' درمورد آداب، رسوم و ضرب المثل ها و فرهنگ عامه مردم منطقه دشتی نوشته عباس پورمحمودی در تالار مجتمع فرهنگی و هنری خورموج برگزار شد.

فرمانده انتظامی دیر گفت: در راستای تامین امنیت، ایجاد نظم و مقررات و خدمات رسانی به مسافران نوروزی ناجا اقدام به راه اندازی پنج ایستگاه در شهرهای دیر، بردخون، آبدان و دوراهک کرده است.

شهردار بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی سال ۹۷، استان بوشهر با هفت میلیون و ۳۵۰ هزار نفر بعد از استان‌های مازندران و گیلان، به عنوان پرترددترین استان کشور شناخته شده است.

فرماندار شهرستان گناوه گفت: در ایام نوروز جمعیتی میلیونی در این شهرستان حضور می‌یابد که چندین برابر جمعیت این شهرستان می‌باشد.

مهدی نیکنام رییس شورای شهر برازجان بمناسبت آغاز سال جدید پیام تبریکی صادر کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group