چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

از هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز جمعه وحدت پدیده بوشهر از سد پاراگ تهران گذشت.

در اجرای یک طرح ضربتی ، موتورهای چهار چرخ بدون مجوز در ساحل گناوه با حضور دستگاههای مرتبط و نهادهای انتظامی جمع آوری شدند.

جشنواره نوروزی آشپزی و غذاهای بومی و محلی در قالب جشن فرهنگ و هنر عصر جمعه با حضور100بانوی دیری در کنار ساحل این بندر برگزار شد.

شهردار عسلویه گفت: جشن نوروزی و روز عسلویه لغو و هزینه آن در قالب کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اهداء شد.

رئیس پلیس‌راه استان بوشهر گفت: محور ساحلی بوشهر به گناوه امروز بازگشایی شد اما مسیر اهرم به فراشبند همچنان شب‌ها بسته است.

پیکر حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی نماینده اسبق جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی امروز بر دوش مردم شهرستان دیر تشییع و تدفین شد.

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام دو بازی پیگیری می‌شود که در بازی مهم‌تر پدیده در خانه به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه‌شنبه به تناوب بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: سه فروند لنج صیادی ترال با ۱۲ خدمه هندی در خلیج فارس توقیف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی دشتستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان 2 سارق سیم و کابل برق را کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

بارش باران که از چند روز پیش در ۲۵ استان کشور آغاز شده، سبب آبگرفتگی و در برخی استان‌ها خسارات فراوان به منازل مسکونی، مزارع و تاسیسات زیربنایی شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group