جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرماندار گناوه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین یک میلیون و 535 هزار و 749 مسافر و گردشگر نوروزی وارد این شهرستان شدند.

با ‌رعایت برخی نکات قبل، هنگام و بعد از وقوع سیل ‌می‌توان ‌تاثیرات مخرب سیلاب ‌را تا ‌میزان قابل توجهی کاهش داد. ‌

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه وزش تندباد با سرعت ۷۰ کیلومتر استان را در نوردید گفت: اکنون تیم‌های امدادی در بخش‌های مختلف اورژانسی، دریایی، جاده‌ای، هوایی و ساحلی آماده‌باش هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: پروازهای فرودگاه بوشهر طبق برنامه در حال انجام است و تاکنون مشکلی در روند پروازها نداشته‌ایم.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: مردم شهرستان کنگان هشدارهای هواشناسی را بسیار جدی بگیرند و با دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران همکاری لازم را داشته باشند.

بر اثر واژگونی خودرو در محور اهرم- بوشهر 2 کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : فرد 35 ساله‌ای در "دشتستان" در حین تیراندازی در عروسی بر اثر بی احتیاطی جانش را از دست داد .

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی پنج موزه در استان آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون بیش از یک هزار مورد تخلف بهداشتی به مراجع قانونی ارجاع که منجر به پلمب 400 مورد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارقان کاملا حرفه‌ای خبر داد که مرداد ماه سال گذشته ۵کیلوگرم طلای فروشندگان سیار در بوشهر به ارزش ۲ میلیارد تومان را به سرقت برده بودند.

به مناسبت عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید جشنواره فرهنگی و هنری شهر خورشید در شهر خورموج آغاز شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group