شنبه 15 ارديبهشت 1403 | Saturday 4 May 2024

فرماندار شهرستان کنگان گفت: مردم شهرستان کنگان هشدارهای هواشناسی را بسیار جدی بگیرند و با دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران همکاری لازم را داشته باشند.

بر اثر واژگونی خودرو در محور اهرم- بوشهر 2 کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : فرد 35 ساله‌ای در "دشتستان" در حین تیراندازی در عروسی بر اثر بی احتیاطی جانش را از دست داد .

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی پنج موزه در استان آماده میزبانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی تاکنون بیش از یک هزار مورد تخلف بهداشتی به مراجع قانونی ارجاع که منجر به پلمب 400 مورد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری سارقان کاملا حرفه‌ای خبر داد که مرداد ماه سال گذشته ۵کیلوگرم طلای فروشندگان سیار در بوشهر به ارزش ۲ میلیارد تومان را به سرقت برده بودند.

به مناسبت عید باستانی نوروز و آغاز سال جدید جشنواره فرهنگی و هنری شهر خورشید در شهر خورموج آغاز شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: 2 بازیکن این استان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر گفت:با ورود سامانه بارشی احتمال ریزش تگرگ و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و جاده های مواصلاتی وجود دارد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت:اصناف و دستگاه‌های نظارتی باید در راستای تنظیم بازار و برخورد با متخلفان و سودجویانی که قصد ایجاد هرج و مرج در بازار را دارند برخورد کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف محموله موتور کولر گازی قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال خبر داد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group