دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرماندار گناوه گفت: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی مبنی بر طوفانی شدن دریا، ممنوعیت تردد در دریا ازفردا برای شناورهای تفریحی، صیادی و تجاری اعمال می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر گفت: از همه ظرفیت تخصصی خود برای افزایش تاب آوری شهرهای استان در مقابل سیلاب‌ها استفاده می‌کنیم.

جشن نوروزگاه روز شنبه در شهر خورموج استان بوشهر با حضور انبوه مسافران و گردشگران نوروزی برگزار شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی نبستن کمربند ایمنی به تنهایی عامل 40 درصد از سوانح رانندگی منجر به فوت دراین استان است.

زلزله ۴.۴ ریشتری بامداد یکشنبه خورموج در شهرستان دشتی را لرزاند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد: شش خدمه ی موتور لنج باری غرق شده در آب‌های خلیج فارس در حوالی آب‌های بندر دیر با تلاش امدادگران از غرق شدگی نجات یافتند.

رئیس سازمان اورژانس 115 استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون 33 مورد فوتی در این استان گزارش شده که هفت مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی و26 فقره عوامل دیگری داشته است.

از هفته سیزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور روز جمعه وحدت پدیده بوشهر از سد پاراگ تهران گذشت.

در اجرای یک طرح ضربتی ، موتورهای چهار چرخ بدون مجوز در ساحل گناوه با حضور دستگاههای مرتبط و نهادهای انتظامی جمع آوری شدند.

جشنواره نوروزی آشپزی و غذاهای بومی و محلی در قالب جشن فرهنگ و هنر عصر جمعه با حضور100بانوی دیری در کنار ساحل این بندر برگزار شد.

شهردار عسلویه گفت: جشن نوروزی و روز عسلویه لغو و هزینه آن در قالب کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اهداء شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group