پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

بخشدار آب‌پخش گفت:مبارزه با این آفت باید گسترش یابد چرا که حدود یک میلیون اصله نخل مثمر موجود در بخش در معرض خطر قرار دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: ۴۰ درصد ماشین‌های پلاک‌قرمز استان بوشهر فرسوده هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب اعتبارات عمرانی در سفر استانی رئیس جمهور گفت: برای اجرای ۶۰ پروژه عمرانی ۲ هزار و ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۵۰ درصد آن امسال پرداخت می‌شود.

طی حکمی از سوی سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی به عنوان فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بوشهر معارفه شد.

نبود بنزین سوپر و مرغوب در جایگاه‌های سوخت در استان بوشهر مدتی هست به دغدغه رانندگان تبدیل شده دغدغه‌ای که در بلندمدت می‌تواند آسیب‌های جدی به خودروهای مردم وارد کند.

دو کشتی گیر نونهال بوشهری به همراه کرمانی از مربیان فعال استان بوشهر برای شرکت به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور دعوت شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از راه‌اندازی سه مرکز افق در استان بوشهر خبر داد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سواحل مناطق مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج می‌شود.

کشت و برداشت محصول کتان برای اولین بار در استان بوشهر در روستای مجنون شهرستان گناوه انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عسلویه خبر داد و گفت: با اقدامات فنی و پلیسی باند سوداگران مرگ در عسلویه در پوشش مسافر متلاشی شد.

مدیرکل کمیته امداد ‌بوشهر با اشاره به پرداخت بسته حمایتی نقدی به حساب مددجویان کمیته امداد گفت: بسته حمایتی نقدی به حساب ۴۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان ‌واریز شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group