جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری سارقان مغازه طلا فروشی در برازجان کمتر از 8 ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سرقت از مغازه طلافروشی واقع در بازار روز برازجان و سرقت مقادیری طلا بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی های علمی و میدانی جهت شناسائی و دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه را آغاز کردند.
این مقام انتظامی گفت: با بررسی های دقیق و کارشناسانه محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی 2 نفر سارق شناسائی و در فاصله زمانی 8 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار 8 کیلو گرم طلای مسروقه به ارزش 8 میلیارد و 500 میلیون تومان کشف شد.

tala javaherat
فرمانده انتظامی دشتستان گفت: سارقان در بازجوئی های انجام شده به ارتکاب سرقت طلاجات از مغازه طلافروشی اعتر اف و پس از تشکیل پرونده تحویل مر اجع قضائی شدند.
سرهنگ آراوند بیان کرد:دستگیری سارقان و کشف طلاجات مسروقه رضایتمندی مالباخته و سایر واحدهای صنف طلافروشی را بدنبال داشته است که امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر نکات ایمنی شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group