دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مسابقات ورزشی مدیران و کارکنان بالای ۴۵ سال شرکت ملی نفت ایران برای اولین بار با حضور ورزشکاران رشته های ورزشی در بندر بوشهر آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب ، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفت ایران عصر چهارشنبه در آئین افتتاح مسابقات گفت: تاکید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اهمیت و توجه به مقوله ورزش و کمک به توسعه اماکن و فضاهای ورزشی است چرا که توجه بیشتر افراد به ویژه جوانان به ورزش، افزایش نشاط، سلامت و سرزندگی جامعه را به همراه خواهد داشت.

عباس غریبی ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ به عنوان متولی ورزش شرکت‌های نفتی علاوه بر ارائه خدمات ورزشی به کارکنان شرکت به محیط پیرامونی هم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی نگاه ویژه ای دارد و بسیاری از اهالی جزیره از امکانات ورزشی شرکت پایانه‌ها استفاده می‌کنند.

naft varzesh bush 1

وی بر معرفی پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی و … استان بوشهر در بستر المپیاد تاکید کرد و گفت: تقویت بسترهای گردشگری، صنایع دستی و اقتصادی فعالان این حوزه‌ها، تقویت فعالیت‌های ورزشی فرهنگی اجتماعی استان و احیای جایگاه واقعی این استان در وزارت نفت به ویژه صنعت نفت با میزبانی چنین المپیادهایی از مهمترین دستاوردهای این المپیاد ورزشی به شمار می‌آید.

naft varzesh bush 1

مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت در ۱۰ رشته با حضور مدیران و کارکنان ۴۵ سال و بالاتر برگزار می‌شود که مرحله اول این مسابقات با مشارکت ۴۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در پنج رشته ورزشی فوتسال، شنا، دومیدانی، تیراندازی و تنیس خاکی به میزبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران از ۲۰ لغایت ۲۷ دی ماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

naft varzesh bush 1

مسابقات دومیدانی، تیراندازی و تنیس خاکی در استادیوم شهید بهشتی بوشهر، فوتسال در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و شنا در استخر شنای شهر اهرم برگزار می‌شود.

naft varzesh bush 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group