سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از برگزاری دومین مزایده فوق‌العاده عرضه خودرو خبر داد و گفت: در این مزایده ۴۷ دستگاه از انواع خودرو به ارزش اولیه ۱۳۵ میلیارد تومان عرضه شده است.

به گزارش خدیارجنوب ، سید علی عسکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برگزاری مزایده فوق‌العاده خودروهای سبک و سنگین سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس دستور معاون اول رئیس جمهور، مبنی بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان عرضه خودروهای وارداتی بر اساس برگزاری مزایده سراسری الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری دومین مزایده فوق‌العاده خودرو سواری و ماشین‌آلات راهسازی خارجی تصریح کرد: برای جلوگیری از رسوب کالا در دومین مزایده فوق‌العاده 47 دستگاه از انواع خودرو و ماشین‌آلات راهسازی عرضه شده است.

عسکری افزود: مجوزهای لازم از جمله دستورات قضایی، استاندارد و محیط زیست خودروها اخذ و به ارزش اولیه 135 میلیارد تومان از امروز عرضه شده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و با اخذ مجوزهای لازم برای فروش خودروهای خارجی یاد شده از جمله استاندارد، حفاظت محیط زیست و دیگر دستگاه‌ها، همزمان با تمام مراکز کشور 148 دستگاه خودرو در مزایده فوق‌العاده مهرماه عرضه شد و در پایان با فروش 113 دستگاه به ارزش بیش از 553 میلیارد تومان بیشترین فروش در مزایده مهر ماه در کشور ثبت شد.

وی ادامه داد: اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر، همزمان با سراسر کشور مزایده انواع کالا از طریق عرضه در سامانه ستاد ایران برگزار می‌کند و در 2 ماه گذشته در مجموع 4 مزایده برگزار شده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اضافه کرد: دو مزایده مختص خودروهای سواری و ماشین‌آلات راهسازی برگزار و بیشترین فروش در سطح کشور انجام شده است./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group