دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آبهای بندر گناوه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ ستاد "یدالله شرفی" فرمانده مرزبانی استان بوشهر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا گفت: با استقرار نيروهاي درياباني در گمرکات استان، هوشياري مرزبانان و همکاري مأمورين گمرک، يک فروند شناور باري حامل حجم زيادي انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آبهای بندر گناوه شناسايي و توقيف گرديد.
وي افزود: در بررسي شناور توقيف شده، ۱۳ دستگاه موتور دیزل، ۲ دستگاه ژنراتور برق، یک دستگاه پمپ باد و ۲ عدد فن رادیاتورکه با هدف عرضه در بازار داخلي کشور بارگيري شده بود، کشف شد.

وي با اشاره به دستگيري دو متهم در اين رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۳۱ ميليارد ريال برآورد کردند که پس از تکميل پرونده مقدماتي به همراه متهم تحويل مراجع ذي صلاح شد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدي خود براي مبارزه با پديده سازمان يافته قاچاق کالا، اجازه هيچ گونه فعاليت سودجويانه در مناطق ساحلي و دريايي را به قاچاقچیان نخواهند داد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group