سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

آیین گرامی‌داشت روز صنعت چاپ با حضور اصحاب چاپ و نشر در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ظرفیت حوزه چاپ استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید شرایط کار به گونه‌ای مهیا شود تا کسانی که انتظار تنوع و کیفیت مطلوب دارند برای انجام کار‌های خود به این مراکز مراجعه کنند.

عبدالرحیم افروغ افزود: آنچه که خروجی چاپخانه‌ها است و وارد جامعه می‌شود باید بتواند تاثیر جدی و مهمی در فرهنگ و زندگی همه اقشار وارد کند و مهم‌ترین نقطه اثرگذاری امروز در این راستا بحث زبان فارسی است که باید پاس داشته شود.

roz chap

وی عنوان کرد: اسناد و کتیبه‌هایی که در چاپخانه و انتشارات به جامعه عرضه می‌شود در آینده به واسطه این زحمات شما قضاوت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری بتوانیم باعث رونق بیش از پیش این صنعت متعالی شویم.

قدردانی از پیشکسوتان، مدیران و کارگران نمونه چاپخانه و چاپ دیجیتال استان از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران چایخانه از مجموعه خود با اهداء لوح سپاس و هدایای نقدی از بخش‌های این آیین بود

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group