دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره انجمن موسیقی استان با برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالرحیم افروغ صبح یکشنبه در نشست انجمن موسیقی استان بوشهر گفت: بدون تردید عنصر مختلفی در موفقیت و پیشرفت نقش دارند که در عرصه موسیقی استان می‌توان به انجمن و آموزشگاه‌های فعال اشاره کرد.

وی بیان کرد: موسیقی بوشهر در سطح ملی و بین‌المللی همواره سرآمد و زبانزد بوده و هنرمندان این حوزه در چند سال اخیر در جشنواره‌ها و رویدادها رتبه‌های برتر بسیاری کسب کرده‌اند.

anjoman mosighi bush

افروغ با بیان اینکه بدون تردید تعامل بهترین مؤلفه برای تأثیرگذاری در همه حوزه‌ها است، افزود: باور داریم که با فراهم کردن زمینه فعالیت برای هنرمندان می‌توانیم شاهد بهترین عملکرد در این حوزه باشیم بنابراین در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار امیدواری کرد با همت این اداره کل و هنرمندان در آینده شاهد افتخارآفرینی فرهنگ و هنر استان در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

در پایان و پس از شمارش آرا حماسه حق‌پرست، رضا رضازاده، سید اسماعیل مهیمنی، به ترتیب با ۵۳، ۴۴ و ۴۲ رأی و مهدی حجتی و آرش شعبانی مشترک با ۳۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهدی زنده‌پی و مهدی کرمی با ۱۳ و ۶ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انجمن موسیقی استان به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group