سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: با برگزاری کمیته فرزندخواندگی، تعدادی از پرونده‌های فرزندخواندگی در استان بوشهر تعیین تکلیف شد.

به گزارش دیارجنوب ، رضا محمودی ظهر سه‌شنبه در نشست کمیته فرزندخواندگی در بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهزیستی در کشور، وظایف متعددی را بر عهده خود دارد که در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم این سازمان فراهم آوردن امکان ثبت نام فرزند خواندگی برای خانواده‌های داوطلب و واگذاری سرپرستی اطفال بی سرپرست به این عزیزان است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در سال‌های اخیر با بررسی پرونده‌های متقاضی این خانواده‌ها توسط کمیته فرزند خواندگی، به خانواده‌ها واگذار شده است.

محمودی به شرایط و ثبت نام متقاضیان فرزند خواندگی در بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: سامانه ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی راه اندازی شده که متقاضیان این امر با مراجعه به این سامانه از شرایط و نحوه واگذاری فرزند خواندگی در جریان قرار خواهند گرفت.

در ادامه این کمیته پس از گفتگوی اعضا با تعدادی از این خانواده‌ها پرونده‌های آنان مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت واگذاری فرزندخواندگی در دستورکار قرار گرفت.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group