سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر ازحمایت بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) از 11 بنگاه اقتصادی فناور و دانش بنیان در استان بوشهر با اعتباری بالغ بر320 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، دکتر رحمن دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس در جمع خبرنگار اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، بنیاد برکت از محل تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه، 320 میلیارد ریال تسهیلات با سود ۴ درصد به ۱۱ بنگاه اقتصادی فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس و مراکز رشد استان پرداخت کرد. حجم کل سرمایه گذاری انجام شده توسط این 11 شرکت بالغ بر 1500 میلیارد ریال که باعث ایجاد اشتغال ۲۱۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است.

dashti park bu

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس با بیان اینکه حمایت‌های بنیاد برکت در راستای تحقق شعار سال درخصوص رشد تولید از شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته افزود: هم افزایی و مشارکت بنیاد برکت در کمک به شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد اشتغال مولد موجب خرسندی است و در نهایت این اقدامات منجر به افزایش اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری در استان خواهد شد. در سال جاری نیز مقرر گردید بنیاد برکت از طرح های فناور و دانش بنیان در استان بوشهر حمایت نمایند.
دشتی گفت: پارک علم و فناوری خلیج فارس و شرکت‌های مستقر قدردان حمایت‌های بنیاد برکت است و از مدیرعامل محترم بنیاد، معاونت مشارکت‌های اقتصادی و نمایندگان بنیاد در استان تقدیر و تشکر میکنم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group