دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

رئیس هیئت سوارکاری استان بوشهر با کسب ۱۹ رأی از مجمع انتخابات هیئت سوارکاری استان به مدت چهار سال دیگر ابقا شد.

به گزارش دیارجنوب، مجمع انتخابات هیئت سوار کاری استان بوشهر ظهر امروز با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
در این مجمع که سرپرست فدراسیون سوار کاری و اعضای مجمع حضور داشتند ابوذر قائدی، رئیس قبلی این هیئت با 19 رأی به مدت 4 سال دیگر در این سمت ابقا شد.
ایران میزبانی مسابقات جهانی پرش با اسب
سرپرست فدراسیون سوار کاری در این آیین اظهار داشت: در سال جاری بیش 140 برنامه در تقویم این فدراسیون به تصویب رسیده که از این تعداد 60 برنامه در دوره آموزشی، شامل دوره‌‌های مربیگری، داوری و کلینیک است.

ebgh savarkari
رضا زندی افزود: برای نخستین‌بار از سوی فدراسیون جهانی، جمهوری اسلامی ایران میزبانی مسابقات جهانی پرش با اسب با حضور ورزشکاران 20 کشور مهرماه امسال تعیین شده است.
وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در بحث قرنطینه اسب‌ها این فرصت را فدراسیون برای حضور اسب‌های ایرانی برای بازی‌های آسیایی از دست داد تیم ملی با اسب‌های خارج ایران در این رقابت حضور خواهد یافت.
زیر‌ساخت‌های قهرمانی در استان بوشهر ارتقا می‌یابد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این نشست با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به این رشته است اظهار داشت: این استان در رشته سوار کاری ورزشکاران مستعد دارد و در این زمینه زیر‌ساخت‌های قهرمانی در سطح استان ارتقا خواهد یافت.
یاسر جمالی افزود: باید رتبه استان بر اساس ارزیابی فدراسیون در 4 سال آینده ارتقا یابد.
وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در دستور کار هیئت سوار کاری استان بوشهر قرار گیرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: با یک برنامه‌ریزی دقیق‌تر مسیر قهرمانی در آینده چشمگیرتر خواهد شد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group