يكشنبه 30 ارديبهشت 1403 | Sunday 19 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ عباس علی یاری با اشاره به اینکه برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید از هیچ کوششی در حوزه نیروی انتظامی دریغ نمی‌شود اظهار داشت: برخورد قاطع با قاچاق یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است و در این راستا کالا و اجناس خارجی بدون اسناد معتبر قانونی و گمرکی تحت تعقیب قرار می‌گیرد.
رئیس پلیس دشتستان با اشاره به شناسایی محموله قاچاق در محور جاده‌ای گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه کامیون را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

kood sh d
فرمانده انتظامی دشتستان کشف 10 تن کود شیمیایی فاقد اسناد معتبر گمرکی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده تعداد 725 بسته به میزان بیش از 10 تن کود شیمیایی فاقد مدارک معتبر گمرکی و قانونی کشف کردند.
سرهنگ علی یاری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group