پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی جعلی فروش لپ تاپ در سایت دیوار، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیّر از کشف یک فقره زمین‌خواری و تصرف در اراضی ملّی به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی شش ماه اول سال جاری به میزان ۲هزار و ۹۰ تن انواع محصولات معدنی به ارزش ۴۷میلیون دلار از استان بوشهر به خارج از کشور از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شد.

هر ساله با نزدیک شدن به روزهای اربعین عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خود را به حرم مطهر ایشان می‌رساندند، اما امسال با شیوع ویروس کرونا در جهان و ایجاد محدودیت‌ها، این مراسم برگزار نشد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون بیش از ۱۵ هزار نیروی جوان و متخصص در مجتمع گاز پارس جنوبی شاغل هستند که ۳ تا ۴ هزار نفر تا پایان سال دارای صلاحیت حرفه‌ای می‌شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهرگفت: آتش کوه کله شاخ بین روستاهای رود فاریاب و خیرک و شکرک بخش بوشکان شهرستان دشتستان از توابع این استان پس از گذشت چهار ساعت مهار شد.

مراسم یادواره شهدای روستای بنداروز همزمان با اربعین حسینی برگزار شد.

فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به ساماندهی معادن گفت: معادن شهرستان تکالیف زیست محیطی خود را انجام دهند.

رئیس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با ایثار ماندگار جوان گناوه‌ای در سحرگاه پانزدهم مهرماه، هفتمین اهدا عضو استان بوشهر در سال ۹۹ به ثبت رسید.

همزمان با ۱۶ مهر سالروز نبرد مستقیم دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تروریست‌های متجاوز آمریکایی در خلیج فارس، محل شهادت رزمندگان ایرانی در اطراف آبهای جزیره فارسی گلباران شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای استان بوشهر از فردا روند کاهشی خواهد داشت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group