پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

پارس جنوبی بوشهر در چارچوب مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ۴ بر یک مقابل صنعت فرش حداد اصفهان به پیروزی رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ضمن تشریح ۴ مورد فوتی جدید گفت: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۶۳۴ نفر رسیده است.

استاندار بوشهر گفت: در راستای حفظ سلامت و رعایت موارد بهداشتی چادر زدن در پارک‌ها و در کنار سواحل از شمال تا جنوب استان تا زمانی که وضعیت بیماری به این صورت روند افزایشی دارد همچنان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف دشتستان با اشاره به ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدون ماسک، گفت: فروکش کردن کرونا نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است.

دانش آموز ۱۱ ساله در بندر دیر به دلیل نداشتن گوشی موبایل خودکشی کرد.

سرهنگ "شهربانو بهروزیان"رئیس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر یادداشتی با عنوان "سلامت روان و ابعاد آن" را منتشر کرد.

عملیات بارگیری سکوی زیستی جدید میدان نفتی "فروزان" روز یکشنبه برای نصب در محل تعیین شده در خلیج فارس از بندر بوشهر بارگیری شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از گازدار شدن ۹ شهر و ۹۵ روستای شهرستان دشتستان از نعمت گاز خبر داد.

رحمان زنگنه بخشدار سابق بوشهر به عنوان نخستین سرپرست بخشداری چغادک منصوب شد.

بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری از امروز می‌توانند کالا‌های خانگی مورد نیاز خود را به صورت قسطی و اینترنتی خریداری کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: با برقراری خط پروازی بوشهر- رشت از آبان ماه امسال شمار پروازهای رفت و برگشت این فرودگاه به ۷۲ پرواز داخلی افزایش می‌یابد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group