چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: به منظور بسیج ملی مقابله با کووید ۱۹، تا کنون ۷۴ واحد صنفی متخلف تعطیل و ۷۵ واحد دیگر نیز جریمه شده‌اند.

راضیه علیپور به عنوان سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر معرفی شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ مورد جدید به تعداد فوت شدگان در استان بوشهر افزوده شد.

مسئول نقاهتگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک بُهله دلیجه که در فصل مبارزه با زنده‌گیری پرندگان شکاری از صیادان متخلف کشف شده بود پس از تیمار و درمان، به طبیعت بازگردانده شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته در مجموع هشت هزار و ۴۶ اظهارنامه وارداتی توسط این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت که از این شمار ۴۰ محموله غیراستاندارد تشخیص داده شد.

سرمربی تیم هندبال لیگ برتری ستارگان دشتستان استان بوشهر گفت: هم اکنون تست کرونا ۴۵ درصد بازیکنان و کادرفنی این تیم مثبت شده‌است که با این شرایط انتظار است فدراسیون برای زمینه تعویق بازی‏‌های این تیم را فراهم کند.

مراسم شب سوم دهه آخر صفر با حضور جمعی از مردم بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهراز متلاشی‌شدن ۲۵ باند کلان قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از این باندها در نیمه نخست امسال، ۸.۱ تن مواد مخدر کشف شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به نقش مهم مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال، گفت: آموزش‌های مهارتی برای زنان سرپرست خانوار در بوشهر توسعه می‌یابد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جا‌‌ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 18 مهرماه به عدد ۶۲۵ ‏رسیده است.‏

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: دمای هوای استان در روز‌های آینده روند کاهشی خواهد داشت.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group