چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

عمل جراحی تعویض مجدد مفصل زانو برای نخستین بار در بیمارستان حضرت قائم (عج)  استان بوشهر انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهردرراستای تقویت تعامل مردم و دولت؛ پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه حضور دوره ای مدیران استان در سامانه ارتباطی مردم و دولت سامد (تلفن111 سامانه سامد)، در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرحضور یافت و به درخواست های تلفنی مردم استان پاسخ داد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از فراخوان انتخاب واحد های صنعتی و خدماتی سبز سال98-1399 از سوی سازمان حفاظت محیط زیست خبرداد .

پارس جنوبی بوشهر در چارچوب مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ۴ بر یک مقابل صنعت فرش حداد اصفهان به پیروزی رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ضمن تشریح ۴ مورد فوتی جدید گفت: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۶۳۴ نفر رسیده است.

استاندار بوشهر گفت: در راستای حفظ سلامت و رعایت موارد بهداشتی چادر زدن در پارک‌ها و در کنار سواحل از شمال تا جنوب استان تا زمانی که وضعیت بیماری به این صورت روند افزایشی دارد همچنان ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف دشتستان با اشاره به ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بدون ماسک، گفت: فروکش کردن کرونا نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است.

دانش آموز ۱۱ ساله در بندر دیر به دلیل نداشتن گوشی موبایل خودکشی کرد.

سرهنگ "شهربانو بهروزیان"رئیس مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر یادداشتی با عنوان "سلامت روان و ابعاد آن" را منتشر کرد.

عملیات بارگیری سکوی زیستی جدید میدان نفتی "فروزان" روز یکشنبه برای نصب در محل تعیین شده در خلیج فارس از بندر بوشهر بارگیری شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از گازدار شدن ۹ شهر و ۹۵ روستای شهرستان دشتستان از نعمت گاز خبر داد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group