چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مراسم خاکسپاری استاد شجریان

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: ماموران انتظامی در عملیاتی سنجیده و ضربتی از توزیع مقداری ایران چک و دلار تقلبی در بازار این شهرستان جلوگیری کردند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهرگفت: فرایند گزینش و مصاحبه علمی ۴۹۱ داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان بوشهر از امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آغاز شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: مجوز ۹ نشریه این استان به دلیل از حد نصاب افتادن نظم در انتشار لغو شد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۷ مرکز گفت: ۸۰۰ مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مشغول به تدریس هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شد.

طی حکمی با دستور مدیر مخابرات منطقه بوشهر، مهدی شفیعیان به سمت سرپرست اداره مخابرات شهرستان دشتستان منصوب و از تلاشهای عبدالنبی دشتیان قدردانی بعمل آمد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: به منظور بسیج ملی مقابله با کووید ۱۹، تا کنون ۷۴ واحد صنفی متخلف تعطیل و ۷۵ واحد دیگر نیز جریمه شده‌اند.

راضیه علیپور به عنوان سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر معرفی شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۵ مورد جدید به تعداد فوت شدگان در استان بوشهر افزوده شد.

مسئول نقاهتگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک بُهله دلیجه که در فصل مبارزه با زنده‌گیری پرندگان شکاری از صیادان متخلف کشف شده بود پس از تیمار و درمان، به طبیعت بازگردانده شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group