پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مراسم شب سوم دهه آخر صفر با حضور جمعی از مردم بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت الاسلام بهبهانی نژاد در این مراسم گفت: همه ما لازم است این موضوع را بدانیم که اگر فقط خودمان به تنهایی عاقبت به خیر شویم و با ایمان از دنیا برویم کفایت نمی‌کند بلکه وظیفه داریم هم خودمان راه کمال را پیدا کنیم و هم دست دیگران را بگیریم و در این مسیر با خود همراه کنیم.
وی اظهار کرد: معرفت یکی از ویژگی‌هایی است که انسان لازم است هم خودش برای کسب آن تلاش کند و هم دیگران را در زمینه به دست آوردن آن یاری کند.

azadari mah safar bo 1
این کارشناس مذهبی افزود: در معرفت، هم محبت و هم اطاعت و عبادت وجود دارد و مهم‌تر این است که بدانیم عبادت بدون اطاعت فایده‌ای ندارد و در واقع این گونه عبادت کردن اصلاً عبادت نیست.
بهبهانی نژاد تصریح کرد: بعضی تصور می‌کنند اگر دلشان پاک باشد ولی نماز نخوانند یا روزه نگیرند کفایت می‌کند در صورتی که عمل ثمره قلب است و در واقع وقتی قلبی ناپاک شد عمل ناپاک از آن سر می‌زند و از طرفی دیگر انجام عمل ناپاک نیز باعث ناپاکی قلب می‌شود.
وی جنگ امروز ما با دشمنان را جنگ فرهنگی عنوان و خاطرنشان کرد: جنگ امروز ما با دشمنان، جنگ نظامی نیست بلکه جنگی فرهنگی است که قرآن کریم از آن با عنوان جهاد کبیر نام می‌برد.
حجت الاسلام بهبهانی نژاد تأکید کرد: نهادهایی که متولی انجام مأموریت‌های نظامی در کشور بوده‌اند خوشبختانه تا به امروز خوب عمل کرده‌اند امّا امروز دشمنان ما دست روی جاهایی گذاشته‌اند که متولیان کارهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی ما در آن جاها کم کار کرده‌اند که لازم است تلاش کنیم در این موضوعات بیش از گذشته تلاش کنیم.

azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1azadari mah safar bo 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group