دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

به پاس چهار دهه فعالیت هنری و همکاری در برنامه‌های حماسی و مقاومت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، در آیینی از علی افشار پیشکسوت موسیقی تجلیل کرد.

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری بوشهر با تاکید بر تسهیل در امور شهروندان گفت: یک شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های شهرداری بوشهر در راستای تسهیل در امور شهروندان ایجاد می‌شود.

فرماندار دشتستان گفت: بخش اعظمی از مبتلایان کرونا ناشی از مراسمات تجمعی است و در این راستا مردم جهش و اوج‌گیری ویروس کرونا را باور کنند.

آخرین خورشید گرفتگی قرن حاضر روزیکشنبه از ۸:۴۰ صبح آغاز شد تا ساعت ۱۱:۳۰ ادامه داشت. اوج خورشید گرفتی در استان بوشهر نیز ساعت ۱۰ بود.درصد خورشید گرفتگی در بوشهر ٦٧ درصد بود و انجمن نجوم و رصدخانه مهر بوشهر این فرصت را در اختیار مردم قرار داده تا با تلسکوپ خورشیدی شاهد این رویداد باشند./ایرنا

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: چهار هزار بسته معیشتی «ضیافت همدلی» از سوی کاروان قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان میان نیازمندان مناطق شهری و روستایی استان بوشهر توزیع شد.

فرماندار دشتی گفت: همه پارک‌ها، بوستان‌ها و تالارهای شهرستان به مدت ۱۰ و ۱۴ روز تعطیل هستند.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: در سال جاری با حمایت این انجمن سه فیلم با موضوع کرونا توسط فیلمسازان بوشهری تولید شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهر بوشهر خبر داد.

معاون برنامه و بودجه استان بوشهر میزان بودجه و اولویت بندی پروژه های سال جاری را تشریح کرد.

فرماندار شهرستان تنگستان گفت: شرکت نفت موظف به پرداخت عوارض عبور خط انتقال نفت به شهرداری اهرم است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر از پرورش میگو در بوشهر در ۶۱۰۰ هکتار اراضی استان خبر داد و گفت: ۱۰ سایت پرورش میگو در نوار ساحلی استان بوشهر فعالیت دارند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group