يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت بالای اتصال استان به خط ریلی سراسری گفت: رفع مشکلات و موانع اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف انبار نگه‌داری کالای قاچاق با ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در بوشهر خبر داد و گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی استان بوشهر یک انبار قاچاق در بوشهر شناسایی کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال میزان جذب سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ برابر شده‌است.

خدمات شماره گذاری خودرو در استان بوشهر برای پیشگیری از ازدحام مراجعه کنندگان از فردا به صورت زوج و فرد ارائه می‌شود.

فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: شرکت‌های فلات قاره بهرگان و نفت وگاز گچساران برای حل مشکل کمبود آب مناطق روستایی و شهر امام حسن این شهرستان در فصل تابستان مشارکت کردند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر اعلام کرد: بازرسی مداوم از فعالیت اصناف در استان بوشهر از ابتدای ابلاغ پروتکل‌ها، نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از این واحدهای صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

برترین‌های نخستین مسابقه "امام مهربانی" که به ابتکار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بصورت مجازی در سطح ملی و برای کودکان و نوجوانان برگزار شد، معرفی شدند.

با بهره‌برداری از سد اخند و انتقال آب آن به شبکه آبرسانی روستاهای عسلویه به همراه نصب یک دستگاه آب شیرین‌کن بخشی از مشکلات آبرسانی به روستاهای عسلویه برطرف شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با تاکید بر تقویت تولید تله تئاتر گفت: ثبت و ماندگاری تئاترهای خوب و ارزشمند به‌صورت تله تئاتر، در شرایط همه‌گیری کرونا می‌تواند سبب زنده نگاه داشتن هنر تئاتر باشد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح تشدید نظارت بر تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی در استان خبرداد.

صرف زندگی مردم در نزدیکی مجموعه‌های نفتی در جنوب استان و تحمل آلایندگی‌ها و اثرات جبران‌ناپذیر آن بر سلامت مردم و بهداشت عمومی به مصداق زندگی در حلقه‌ای از آتش و دود است، درحالیکه باید با نگاه ویژه‌تر مصائب کارگرانی که به‌طور مستقیم با این آلودگی‌ها سروکار دارند بررسی شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group