يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

هیات فوتبال استان بوشهر اعلام کرد: مجوز حضور ۶ عکاس خبری برای پوشش دیدارهای تیم شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر گرفته شد.

فرمانده انتظامى استان از توقیف محموله ۲۴ تنی برنج قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

آتش سوزی در ۱۱ هکتار از مراتع روستای شول شهرستان گناوه مهار شد.

دادستان بوشهرگفت: یک شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در داگستری بوشهر راه‌اندازی شد.

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان بوشهرگفت: طرح پایش پرندگان آبزی و کنارآبزی در جزیره هاله و در محدوده شهرستان تنگستان اجرایی شد.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار مجموعه زمین‌های این استان یک میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار معادل ۸۰ درصد را زمین‌های ملی تشکیل می‌دهند که از این میزان یک میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار در سیستم کاداستر جانمایی شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهرگفت: فروش اراضی فاقد کاربری مسکونی برای احداث مسکن در این استان ممنوع است.

دهیار روستای طلحه شهرستان دشتستان بوشهر گفت: انفجار مواد ضدعفونی کننده در باشگاه بدن سازی و پرورش اندام "پیل تن" این روستا باعث آتش‌سوزی و سوختن این مرکز ورزشی شد.

هنرمندان بوشهری موفق به کسب مقام سوم در جشنواره تئاتر خانوادگی تهران شدند.

به همت کانون حقوقی آستان قدس رضوی استان بوشهر و به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه‌السلام به مردم مشاوره رایگان حقوقی ارایه می نمایند

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رشد چشمگیر موارد مثبت در این استان از سه هفته پیش آغاز شد و بعد افزایش ناگهانی و خیلی زیاد موارد بستری و در حال حاضر نیز موارد بیماران بدحال در ICU زیاد شده است، که این ممکن است طی هفته‌های آینده به مرگ تعداد بیشتری از بیماران منجر شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group