دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

رئیس جمهور افتتاح طرح‌های عظیم ملی در ایران اسلامی را پیامی بسیار محکم به آمریکایی ها، مخالفان و تحریم کنندگان ملت بزرگ ایران دانست و گفت: دشمنان بدانند تلاش‌های آنان بی نتیجه و راه به جایی نخواهد برد و ما بدون حتی یک دقیقه توقف، به پیشبرد طرح‌ها و اهداف مهم ملی خود ادامه می‌دهیم.

درخت انار شیطان یکی از گونه‌های گیاهی بومی ارزشمند و سازگار با مناطق خشک و نیمه خشک ایران است. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر در خصوص مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا گفت: این تسهیلات به ۱۴ رسته مشخص شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعلق می‌گیرد که در استان بوشهر از طریق ۱۴ بانک دولتی و خصوصی، ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، انصار، اقتصاد نوین، سینا، آینده و موسسه اعتباری و غیر بانکی ملل پرداخت می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ۶۳ پروژه آموزشی شامل ۳۷۰ کلاس درس با متراژ ۶۲ هزارو ۲۶۲ متر مربع در این استان در حال ساخت است .

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، از مصرف خودسرانه دگزامتازون بپرهیزند چرا که این دارو عوارضی چون مشکلات گوارشی و قلبی را به همراه دارد.

رئیس گروه پرورش ماهی در قفس اداره کل شیلات استان بوشهرگفت: باتوجه به تمهیدات انجام شده امسال چهار هزار تن ماهی پرورشی در قالب ۲۸ قفس در دریا در این استان تولید می‌شود.

کلاس آموزشی آنلاین قوانین و مقررات محیط زیست با حضور ۴۰۰ نفر برگزار شد.

فرماندار بوشهر با اشاره به نصب بنر توقف ممنوع در ساحل گفت: سواحل دریا و پارکها کنترل جدی شود.

کمیته جذب سرمایه‌گذاری گردشگری دریایی استان بوشهر در نشست ممیزی و ارزیابی عملکرد فعالیت ۶ ماهه خود طرح‌های اولویت دار گردشگری دریایی این استان را معرفی کرد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مازیار هوشمند به عنوان مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه منصوب شد.

در حالی که مدتی است آمار روزانه مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اعلام نمی‌شود، امروز دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان در وضعیت خود عدد مبتلایان را بیش از 5 هزار نفر اعلام کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group