دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

با بهره‌برداری از سد اخند و انتقال آب آن به شبکه آبرسانی روستاهای عسلویه به همراه نصب یک دستگاه آب شیرین‌کن بخشی از مشکلات آبرسانی به روستاهای عسلویه برطرف شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با تاکید بر تقویت تولید تله تئاتر گفت: ثبت و ماندگاری تئاترهای خوب و ارزشمند به‌صورت تله تئاتر، در شرایط همه‌گیری کرونا می‌تواند سبب زنده نگاه داشتن هنر تئاتر باشد.

معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح تشدید نظارت بر تولید کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی در استان خبرداد.

صرف زندگی مردم در نزدیکی مجموعه‌های نفتی در جنوب استان و تحمل آلایندگی‌ها و اثرات جبران‌ناپذیر آن بر سلامت مردم و بهداشت عمومی به مصداق زندگی در حلقه‌ای از آتش و دود است، درحالیکه باید با نگاه ویژه‌تر مصائب کارگرانی که به‌طور مستقیم با این آلودگی‌ها سروکار دارند بررسی شود.

معاون قضائی دادگستری و سرپرست شورای حل اختلاف استان بوشهر گفت: یک محکوم به قصاص پس از ۱۱ سال به خانه برگشت.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات صیادان و ملوانان گفت: تقویت زیرساخت‌های کشاورزی دشتی و تنگستان با جدیت دنبال می‌شود.

اواخر اسفندماه سال گذشته و بروز بیماری کووید ۱۹ در کشور موجب کمبود شدید ماسک و سایر اقلام بهداشتی و سرگردانی و موج نارضایتی در میان مردم شد، این در حالی بود که اظهارنظرهای ضد و نقیضی درباره لزوم استفاده از ماسک مطرح میشد و برخی کارشناسان ماسک زدن را در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا چندان موثر نمی دانستند.

کانون خبر و رسانه آستان قدس رضوی دشتستان پیرامون برنامه های دهه کرامت با حضورخادمیاران برگزارشد.

به همت کانون‌ بانوان و خانواده آستان قدس رضوی استان بوشهر پویش «دختران چادری فرشته‌اند» ویژه نونهالان بوشهری راه‌اندازی شد.

شبکه جوانان رضوی استان بوشهر ستاد برگزاری جشن های زیر سایه خورشید شهرستان دشتستان برگزار می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دیر استان بوشهر گفت: یک نیکوکار قطعه زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان وقف کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group