جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی از وضعیت سردخانه این مرکز آموزش درمانی جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، متن جوابیه به شرح زیر است:
پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی از وضعیت سردخانه این مرکز آموزش درمانی، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی، به اطلاع می‌رساند مشکلی که به وجود آمده، کوتاه مدت بوده و مشکل حادی برای پیکر متوفی به وجود نیاورده است.
مدت زمان بروز مشکل فنی کوتاه بوده و در حدی نبوده است که تأثیر حادی برای نگهداری پیکر متوفی داشته باشد، حفظ و نگهداری پیکرهای متوفیان همواره برای این مرکز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

markaz behdashti khalijfars
بر اساس این گزارش، در حال حاضر مشکل مربوطه رفع و نگرانی برای نگهداری متوفیان در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، در خصوص مشکل به وجود آمده بررسی بیشتر انجام خواهد شد و اگر قصوری صورت گرفته باشد، پیگیری و برخورد لازم بدون هیچ‌گونه مماشاتی صورت خواهد گرفت.
مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر به عنوان مرکز ارجاعی بیماران کرونایی استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا علیرغم همه سختی‌ها و مصائب تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان به کار بسته است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group