دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرمانده انتظامى استان از توقیف محموله ۲۴ تنی برنج قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی افزود: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهرستان دیلم هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون کشنده رابه ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.
او ادامه داد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۲۴ تن برنج بدون مدارک گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامى استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، بیان کرد: ارزش این محموله برنج قاچاق بنا به نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال است.
کشف ۵ کیلوگرم شیشه در بندر دیلم
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم موفق به شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف پنج کیلوگرم شیشه شدند.
سردار خلیل واعظی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم در عملیاتی هماهنگ موفق شدند سه نفر از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.
او عنوان کرد: ماموران پلیس در ورودی شهرستان دیلم، پس از تعقیب، مراقبت و مسدود کردن مسیر‌های خاکی، خودرو پژو پارس حامل محموله شیشه را متوقف ساختند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: قاچاقچیان به محض اینکه عرصه را برخود تنگ دیدند، قصد داشتند از محل متواری شوند، که با هوشیاری و سرعت عمل بالای ماموران دستگیر شدند.
واعظی با بیان اینکه پنج کیلوگرم شیشه از این خودرو کشف شد، گفت: قاچاقچیان موادمخدر را در یکی از استان‌های همجوار تهیه کرده بودند و قصد داشتند از طریق استان بوشهر به استان خوزستان منتقل کنند.
کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک
فرمانده انتظامی دیلم از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی هنگام کنترل محور خروجی شهرستان دیلم به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از کوله پشتی همراه موتورسوار ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی دیلم بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
توقیف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: دو دستگاه خودرو سواری حامل انواع کالای قاچاق در این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ رضا اسماعیلی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، در دو مرحله ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی عامری در محور خروجی شهرستان دیلم با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، موفق شدند دو دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.
او افزود: کالا‌های قاچاق کشف شده شامل ۲۸ هزار و ۶۰۰ جلد دفترچه یادداشت و برچسب کاغذ و همچنین ۶ دستگاه کولر گازی اسپیلت است.
فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو متهم در این زمینه، بیان کرد: کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند./باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group