پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس دادگاه شبانکاره دشتستان از برخورد قاطع با فرد یا افراد حادثه آتش‌سوزی مخابرات شبانکاره خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، آتش سوزی امروز در مرکز مخابرات شبانکاره سبب غیرفعال شدن کارتخوان‌های فروشگاه‌ها و مغازه‌ها شده و خللی در عرضه کالا و خدمات ایجاد کرده است.
اکنون از طریق سیستم مخابراتی، تلفن‌های همراه اول در شبانکاره راه‌اندازی شده و حدود دو هزار تلفن ثابت این شهر همچنان قطع است.
حسین پژمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره اظهار داشت: این حادثه صبح امروز رخ داد که با تلاش نیروهای امدادی، آتش سوزی مهار شد.

atashsoozi mokhaberat shabankare
مسؤول مخابرات شبانکاره از قطع شدن تلفن‌های همراه و ثابت در شهر شبانکاره خبر داد و بیان کرد: این حادثه سبب قطع تلفن‌های همراه، ثابت و اینترنت مخابرات شده است که نیروهای فنی مهندسی مخابرات شهرستان دشتستان و استان بوشهر در حال رفع مشکل هستند.
قاطعانه با عاملان آتش‌سوزی برخورد می‌شود
عبدالکریم جمالی با اشاره به آتش‌سوزی در مرکز مخابرات این شهر اظهار داشت: علت حادثه آتش سوزی مرکز مخابرات شبانکاره در حال بررسی است.
رئیس دادگاه عمومی بخش شبانکاره شهرستان دشتستان با بیان اینکه مرکز مخابرات شبانکاره صبح امروز دچار آتش سوزی شد، گفت: این حادثه خساراتی به اموال و امکانات موجود در این مرکز وارد کرد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته است بیان کرد: در این حادثه خطوط ارتباط تلفنی ثابت در این شهر دچار اختلالاتی شد که خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته و موضوع توسط ضابطان قضایی و کارشناسان مربوطه در حال پیگیری است.
جمالی با تأکید بر برخورد با عاملان و مسببان احتمالی آتش سوزی در مرکز مخابرات شبانکاره افزود: تاکنون شخص خاصی در خصوص آتش‌سوزی‌ مرکز مخابرات شبانکاره معرفی نشده است.
وی تأکید کرد: در صورت اینکه احراز شود فرد یا افرادی در بروز حادثه آتش‌سوزی مخابرات شبانکاره به هرنحوی دخالت داشته باشند تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت و بدون شک برخورد قاطع قانونی قضایی صورت می‌گیرد./فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group