دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این نیرو در راستای پیشبرد اهداف بلند خود همواره در جهت ارتقا تجهیزات و کسب آمادگی‌های لازم اقدام‌های بسزایی را انجام داده است.

به گزارش دیارجنوب ، سردار سرتیپ علی رزمجو روز پنج شنبه در در آئین الحاق شماری خودرو، سلاح و تجهیزات به رده‌های سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ایمان و تجهیزات دو رکن اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل می‌دهند و موفقیت‌های چشمگیر این نیرو تنها در سایه دو رکن یاد شده محقق شده است.

وی بیان کرد: نیروی معنویت نقش بسیار موثری در اهداف سپاه دارد و پاسداران ایران اسلامی در سایه معنویت موفق به فتح قله‌های متعددی شدند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون تجهیزات متعددی در حوزه‌های امنیتی، دفاعی و وسیله‌های نقلیه به سپاه استان بوشهر، نواحی مقاومت، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان ملحق شده که بدون تردید در افزایش توان عملیاتی نیروها کمک شایانی می‌کند.

رزمجو افزود: استان بوشهر از دیرباز مهد حماسه و ایثار بوده و سابقه این استان بخوبی دلاورمردی‌های مردم این دیار در جبهه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی را اثبات کرده است.

وی عنوان کرد: سپاه مقتدر در استان بوشهر با تمام توان آماده پاسداری از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

رزمجو بیان کرد: دشمن ایران اسلامی نیز باید خوب بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا پای جان آماده دفاع از آرمان‌های نظام، امام و شهدا هشت سال دفاع مقدس است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group