يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح ۱۴ طرح ورزشی در سطح استان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری ۳۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش دیارجنوب، یاسر جمالی روز دوشنبه با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در استان افزایش یافته است اظهار داشت: ساخت و تکمیل اماکن ورزشی در دولت سیزدهم توسعه یافته و در این راستا سرانه فضای ورزشی استان بوشهر افزایش یافته است.
وی از افتتاح طرح‌های ورزشی در دهه مبارک فجر خبر داد و بیان کرد: همزمان با دهه مبارک فجر 14 طرح ورزشی در سطح استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

chaman masnooei
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر این طرح‌ها را در بخش‌های مختلف ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: سالن اختصاصی ژیمناستیک برازجان، دکل روشنایی شهرستان جم، زمین چمن دلوار، سالن سنگ‌نوردی دیلم و زمین مینی فوتبال در شهرستان‌های گناوه، تنگستان از جمله طرح‌های است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
جمالی بیان کرد: در اجرا این طرح‌ها بیش از 360 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
وی از آغاز عملیات اجرایی سالن تیراندازی کنگان در ایام الله دهه فجر‌ خبر داد و تصریح کرد: 11 خانه ورزش روستایی نیز در شهرستان‌های گناوه، تنگستان ، دشتی، دیلم و دشتستان نیز در این ایام تجهیز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: اعتبار تجهیز این خانه‌های روستایی 275 میلیون تومان است./ تسنیم
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group