جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

با اعلام تائید صلاحیت چند داوطلب در دشتستان و تحرکات کاندیداهای جوان، انتخابات در این شهرستان داغ‌تر شد.

به گزارش دیارجنوب، درحالی‌که طی چند هفته اخیر انتخابات در دشتستان دستخوش عدم تائید چند داوطلب قرار گرفت اما حرکت انتخاباتی جوانانی همچون محمد مشتاقی و تائید صلاحیت دو کاندیدای جوان ازجمله اسماعیل ضیاء تنور انتخابات در شهرستان را داغ‌تر کرد.
هرچند هنوز طرفداران محمدحسین ستوده در انتظار تائید شدن این کاندیدا هستند ولی برخی از داوطلبان در فکر شکار کردن لیدرهای این نامزد بوده تا در عدم حضور آن بتوانند تیم انتخاباتی خود را تشکیل داده هرچند طبق شنیده‌های دیارجنوب اعضاء تیم اصلی این کاندیدا هم‌ پیمان شده‌اند که تا آخرین لحظه در انتظار خبر تائید شدن او باشند.
اما در بین کاندیدای جوان دشتستان محمد مشتاقی تحرکات بسیار خوبی در شهرها و روستاهای این شهرستان آغاز کرده که در سری چهاردهم پنجشنبه‌های انتخاباتی مختصری در مورد این کاندیدا توضیح داده‌شد. محمد مشتاقی در بخش ارم و روستاهای شبانکاره طی چند روز گذشته نشست‌های فراوانی داشته و در شهر برازجان لیدرهای اصلی خود را تعیین کرده است. همچنین مشتاقی در کنار رزومه‌ای که قبلاً توضیح داده شد دانشجوی روابط بین‌الملل دانشگاه تهران، معاون مالی حوزه علمیه نبی اعظم تهران و مشاور اقتصادی موسسه انوار توحید قم است و در بین داوطلبین روز بروز تبدیل به رقیب بزرگی شده است.
شنیده‌های دیارجنوب حاکیست اسماعیل ضیاء که قبلاً هم تحرکاتی داشت بعد از تائید صلاحیت، نشست‌هایی را برگزار کرده و برنامه‌های خود را بیشتر از قبل گسترش داده است.

2shnb ntkhbt dyrjnb

شنیده می شود تعدادی از کاندیداهای عدم تایید در مراحل بعدی تایید صلاحیت شوند.

۲۰ بهمن ماه ابلاغ نتیجه بررسی شکایات داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده و اعلام نظر در خصوص داوطلبانی که در مراحل قبل مورد تایید قرار گرفته‌اند از سوی شورای نگهبان به هیات نظارت استان اعلام می شود.

۲۱ بهمن تا ۲۳ بهمن نیز دریافت شکایت از داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تایید شده لیکن شورای نگهبان نظر به عدم تایید یا عدم احراز دارد اعلام خواهد شد و ۲۴ بهمن تا ۳۰ بهمن هم رسیدگی به شکایت داوطلبانی که در مراحل قبلی مورد تایید قرار گرفته اند ولی شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید یا احراز نکرده اند خواهد بود‌.

یکم اسفندماه نیز ابلاغ نظر شورای نگهبان در خصوص رد صلاحیت همه داوطلبان ردصلاحیت شده به داوطلبان ذیربط و انتشار آگهی اسامی نامزدهای تایید شده انجام خواهد شد.


.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group