يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در پی دور دوم سفر ریاست جمهور به استان 13 هزار 689 درخواست مردمی به این نهاد ارسال شد که تا کنون 9 هزار و 943 فقره از این درخواست ها پاسخ مثبت داده شد و برای این منظور 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که بین آنها بر اساس نوع نیازمندی توزیع شده است.

به گزارش دیارجنوب، عباس روشن با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یکی از نهاد های حمایتی وظیفه خطیری در شناسایی و رسیدگی به امورات محرومین در نظام جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد گفت: رسالت اصلی این نهاد ارائه خدمات در جهت رفع مشکلات ولی نعمتان جامعه می باشد.
وی در خصوص آمار پاسخگویی به مراجعه کنندگان چنین بیان کرد: در پی دور دوم سفر ریاست جمهور به استان 13 هزار 689 درخواست مردمی به این نهاد ارسال شد که تا کنون 9 هزار و 943 فقره از این درخواست ها پاسخ مثبت داده شد و برای این منظور 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که بین آنها بر اساس نوع نیازمندی توزیع شده است.

nashast komite 2
وی درادامه بیان کرد: طی امسال 302 فقره از درخواست های مردمی از سوی نمایندگان مجلس 47 فقره از حوزه محترم استانداری و 61 فقره از دفتر مرکزی به کمیته امداد استان معرفی شده است که پس از بررسی و کارشناسی لازم اقدامات لازم به عمل آمد ه است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 45 میز خدمت برگزار شده است که از این طرق بالای 600 نفر مددجو و غیر مددجو دیدار چهر ه به چهر صورت گرفته است که عموما درخواست مراجعه کنندگان در حوزه های اشتغال،مسکن، وام کارگشایی، تعمیرات،درمان و ... بوده است.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group