دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از چهار هزار و ۸۰۰ مددجوی بوشهری از تسهیلات قرض‌الحسنه برخوردار شدند.

به گزارش دیارجنوب ، عباس روشن صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد به منظور اعطای وام‌های قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد و دیگر نیازمندان راه اندازی شده است.

وی گفت: صندوق امداد ولایت در استان بوشهر تا کنون با جذب حدود ۳۴ میلیارد تومان سپرده‌های خیرین و مردم استان در گروه خود موفق به اخذ رتبه برتر کشوری شد.

روشن ضمن قدردانی از اعتماد خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی به این صندوق، تصریح کرد: افزایش هم افزایی ۲۵ الی ۱۰۰ درصدی وجوه اداره شده خیرین، عدم اخذ هیچ‌گونه سود و یا کارمزدی به وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان و ۳ درصد کارمزد به وام‌های بالای ۱۰ میلیون، تعهد پیگیری اقساط معوق، پرداخت سریع وام به متقاضیان و معرفی شدگان خیرین از امتیازات این صندوق است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، علاوه بر اخذ سپرده خیرین، از اعتبارات امدادی نیز برخوردار است.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۷۳۵ میلیارد تومان وام را به تعداد ۴ هزار ۸۵۴ نفر اعطا کرده است که از این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان آن از وجوه اداره شده خیرین و ما بقی آن اعتبارات امدادی بوده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group