دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر از پرداخت ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات خشکسالی به 350 کشاورز خبر داد و گفت: در سال گذشته تسهیلات ازدواج و فرزند آوری به بیش از هفت هزار نفر به میزان پنج هزار و 830 میلیارد ریال پرداخت‌شده است.

به گزارش دیارجنوب، محسن مختاری در نشست چهارشنبه‌های پاسخگویی مدیران استان با اشاره به اینکه از شروع دولت سیزدهم تاکنون بیشترین و بالاترین سهم منابع در بین بانک‌های تجارت استان و کلیه شعب بانکی کشور به بانک تجارت استان بوشهر اختصاص داده‌شده اظهار داشت: بانک تجارت استان بوشهر بیشترین سهم از تسهیلات اعطایی را در بین بانک‌های استان به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بانک تجارت در سهم حواله ارزی که باعث رونق و ورود کالاهای اساسی به کشور شده، بالاترین سهم در شبکه بانکی رو به خودش اختصاص داده است.
مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر بابیان اینکه بیشترین نسبت منابع به مصرف بانک تجارت این استان را 97/1 در اختیار دارد ابراز داشت: بانک تجارت استان بوشهر جایگاه اول در برداشت منابع را داشته و بیشترین سهم از اعتبارات استانی در بین بانک‌های استان و در بین کلیه شبکه بانکی کشور و در بین کلیه بانک‌های تجارت کشور به تجارت استان بوشهر اختصاص داده‌شده است.
وی از پرداخت 354 فقره تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: بانک تجارت استان بوشهر در حال حاضر در پرداخت تسهیلات خودپردازی مسکن جهش ملی در بین ۱۹ استان بانک تجارت کشور رتبه اول را کسب کرده است.
وی تصریح کرد: یک هزار و 200 فقره برای تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در سال جاری پرداخت‌شده است.
مختاری از رشد ۷۸۸ درصدی تسهیلات بانک تجارت نسبت به شروع دولت تاکنون خبر داد و اذعان داشت: بانک تجارت استان بوشهر در تأمین مالی پروژه‌های بزرگ پتروشیمی و در حال ساخت ۴۸۶۱۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
وی تأکید کرد: بانک تجارت استان بوشهر در پروژه‌های بزرگی مثل پتروشیمی‌های بوشهر، هنگام، صدف، سبلان، مروارید، پالایش کنگان، توسعه انرژی کنگان و احداث اولین بیمارستان پرتودرمانی سرطان در استان بوشهر مشارکت داشته است.
وی با اشاره به اینکه از زمان شروع دولت تاکنون ۹۹۹ درصد ضمانت‌نامه‌های بانکی در بانک تجارت استان بوشهر افزایش‌یافته ابراز داشت: در خصوص ضمانت‌نامه صادره بالاترین سهم را بانک تجارت استان بوشهر در بین بانک‌های استان و کلیه شبکه بانک تجارت کشور به خود اختصاص داده است.
مختاری بابیان اینکه بانک تجارت استان بوشهر در بحث اشتغال‌زایی بیشترین پرداخت تسهیلات داشته است گفت: در سال گذشته در بحث کمیته امداد ۷۱۶ نفر به بانک معرفی شدند که ۷۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال پرداخت شد.
مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر از پرداخت ۷۵ میلیارد ریال به 350 کشاورز در بحث خشکسالی در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: سال گذشته بانک تجارت استان بوشهر در بحث تسهیلات ازدواج رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
وی از پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری به هفت هزار و 30 نفر به میزان پنج هزار و 830 میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته به سه هزار و 980 زوج و سه هزار و 50 نفر در بحث فرزند آوری تسهیلات پرداخت‌شده است.
مختاری از پرداخت یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سال گذشته خبر داد وبیان داشت: در همین خصوص 527 نفر از طریق بنیاد برکت، اداره کار و بنیاد شهید معرفی شدند.
وی از پرداخت 10 هزار و 788 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در حوزه اشتغال و مسکن در سال جاری خبر داد و در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب گفت: در حال حاضر هیچ واحد تولیدی تحت تملک بانک تجارت نیست و در بحث املاک هیچ املاکی مانده و به نام بانک تجارت نیست.

nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1nashast tejarat mokhtari 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group