دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش لامرد خبر از برگزاری کارگاه آموزشی با هدف کاهش آسیب‌ و رشد تحصیلی دانش آموزان داد.

به گزارش دیارجنوب ، کارگاه های آموزشی رشد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم  با مشارکت و همکاری اداره بهزیستی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لامرد و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیه علمی و کیفیت بخشی آموزش و ارتقای رشد دانش آموزان در سال تحصیلی۱۴۰۳_۱۴۰۲ در برخی مدارس مورد هدف اجرایی می گردد.
رستگار معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لامرد  هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی در مدارس مورد نظر را رشد و تعالی دانش آموزان با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کردند و اظهار داشتند: این طرح در طول سال تحصیلی جدید توسط اساتید مجرب، و کارشناسان حوزه مشاوره اداره بهزیستی به صورت گروهی و انفرادی اجرا می شود.

rastegar lamerd

وی در ادامه ارتقای کیفیت آموزش را یکی از سیاست‌های محوری آموزش و پرورش برشمرد و خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی با هدف کاهش افت تحصیلی در دانش آموزان گامی مؤثر در تحقق کیفیت‌ بخشی و ارتقای جایگاه آموزشی در مدارس است.
گفتنی است امسال شش مدرسه در طرح پایلوت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لامرد قرار می گیرند که در دوره دوم ابتدایی مدارس معلم، هجرت،سید محمد رضوی و متوسطه اول صدیقه طاهره و حاج محمود حاج حیدر و متوسطه دوم علامه طباطبایی می باشد که از مزایای این کارگاه های آموزشی بهره مند می شوند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group