يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

با هدف سهولت در دریافت خدمات آزمایشگاهی و روان سازی دریافت این خدمات، آزمایشگاه مرجع جنوب استان در بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب ؛در آئینی آزمایشگاه بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه بعنوان سومین مرجع آزمایشگاهی در جنوب استان راه اندازی شد و بخش هورمون به خدمات آزمایشگاهی این بیمارستان افزوده شد.
دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص اجرای طرح آزمایشگاه مرجع گفت:در این طرح که پیش از این در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان مهر برازجان اجرا شده است آزمایشاتی که در سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان انجام آن میسر نمی باشد با انتقال نمونه ها به آزمایشگاههای مرجع انجام می گردد.

tamin asalu eftetah


وی افزود:هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه های خدمات آزمایشگاهی بر دوش مردم و سهولت دسترسی بیمه شدگان تامین اجتماعی به این خدمات در کلیه نقاط استان می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به توسعه خدمات آزمایشگاهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گفت:به منظور رضایمندی مراجعین، به طرح آزمایشگاه مرجع بسنده نشده و از طریق عقد تفاهم نامه با آزمایشگاههای استان دریافت برخی دیگر از خدمات آزمایشگاهی نیز فراهم شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group