يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

فداکار با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان فارس از واحد‌های دانشگاهی شیراز، مرودشت، جهرم، کازرون، ممسنی و مرکز خفر بازدید و در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که با حضور روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی برگزار شد، شرکت کرد.
محمدمهدی فداکار با اشاره به پایین‌بودن حقوق و مزایای کارکنان این دانشگاه، ارتقای سطح حقوق و دستمزد کارکنان را با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر دانست و از اصلاح ساختار حقوق و دستمزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

daneshgah azad
وی با بیان اینکه معاملات اقتصادی را با در نظر گرفتن تمام جوانب دنبال کرد و احیانا اگر نیاز به مصوبه باشد، کمک می‌کنیم تاکید کرد که تغییر کاربری زمین‌های دانشگاه جدی و مستندسازی فعالیت‌های اقتصادی جدی گرفته شود.
فداکار خطاب به روسای واحد‌ها و مراکز دانشگاهی گفت: تبدیل به احسن املاک و مستغلات، کشت گیاهان دارویی، رصد کردن پروژه‌های استانی و شهرستانی، پیگیری پرونده‌های حقوقی و مشارکت در کار‌های اقتصادی را سر لوحه کاری خود قرار دهید و از تمام توان علمی و تحقیقاتی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده را ببرید.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: مسئولان دانشگاه خیرین را شناسایی و با برگزاری جلسه و ارتباط موثر و با معرفی واحد‌ها و مراکز دانشگاهی از کمک خیرین در امور دانشگاه استفاده کنند./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group