يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، از فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ شهرستان دشتستان تجلیل شد.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ شهرستان دشتستان اظهار داشت: پیشرفت روز افزون اسلام و انقلاب اسلامی در گرو تبلیغ و تبیین دین مبین اسلام است.
وی افزود: دین اسلام به برکت وجود انبیا الهی، ائمه معصومین، اولیا خاص الهی، و مبلغین راستین دین که مطیع محض اهل بیت عصمت و طهارت هستند فراگیری و گسترش یافته است.

tajlil dashtestan
حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، رسالت مبلغین در تبیین ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ارزشمند عنوان کرد.
این مراسم به مناسبت اول تیر، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی برگزار شد و در آن از فعالان عرصه فرهنگ و تبلیغ و جامعه هدف سازمان اعم از مداحان، مبلغین، مراکز قرآنی و سایر تشکل‌ها و افراد تأثیرگذار حوزه فرهنگی و تبلیغ با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
این مراسم در ادامه همایش سراسری گام دوم تبلیغ که همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی در سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز استان‌ها برگزار شد، در سطح شهرستان‌ها هم با هدف تکریم چهره‌های فرهنگی و تبلیغی برگزار می‌شود.
در بخش دیگری از این مراسم با حضور در منزل حجت‌الاسلام علیرضا علیپور، روحانی روستای خوش‌آب دشتستان از خدمات این مبلغ دینی در زمینه ترویج ارزش‌های اسلامی تجلیل به عمل آمد./مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group