شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

در پنجمین روز از نام‌نویسی دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت نفر دیگر در حوزه دشتستان نام‌نویسی کردند که تعداد داوطلبان در دشتستان به 23 نفر تاکنون رسیده باشد.

به گزارش دیارجنوب بعد از گذشت چهار روز از نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم مجلس جمعاً با حضور شانزده نفر در حوزه دشتستان- در روز پنجم با نام‌نویسی هفت نفر دیگر در این حوزه همراه بود.

در ابتدا صبح پنج شنبه سلیمه رستمی متولد اول خرداد ۱۳۶۶ - اهل شبانکاره و ساکن تهران با مدرک کارشناسی ارشد ریاضی بعنوان کاندیدای مستقل با شعار فارغ از هیاهوی سیاسی با حضور در فرمانداری دشتستان به عنوان هفدهمین و اولین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را برای اولین بار در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

سپس عبدالرسول حسینی متولد 22 اسفند 1347 - متولد شبانکاره و ساکن برازجان با مدرک کارشناسی ارشد حقوق بعنوان کاندیدای اصلاح طلب به عنوان هجدهمین و دومین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

همچنین بعد از این دو نفر علی آذربان متولد یک مرداد 1343 اهل وساکن برازجان بعنوان کاندیدای انقلابی به عنوان نوزدهمین و سومین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

بنابر این گزارش ایرج مزارعی متولد 25 شهریور 1354 اهل وساکن وحدتیه برای اولین بار با مدرک دکترای علوم سیاسی گرایش امنیت ملی و طیف سیاسی انقلابی، ارزشی، ولایی به عنوان بیستمین و چهارمین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

علی احمدزاده متولد خرداد ماه 1355 از روستای بنارسلیمانی بخش آبپخش و ساکن تهران بعنوان کاندیدای مردمی برای دومین بار به عنوان بیست و یکمین و پنجمین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

علی رحیمی متولد یک شهریور 1349 از کازرون و ساکن بوشهر بوده و بعنوان کاندیدای مستقل به عنوان بیست و دومین و ششمین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

و در اخر عصر روز پنجم آقایی از اهالی بخش بوشکان شهرستان دشتستان که نخواست نامش فاش شود با حضور در محل فرمانداری دشتستان به عنوان بیست و سومین داوطلب و هفتمین داوطلب در روز پنجم رسما نامزدی خود را برای اولین بار در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی به ثبت رساند.

گفتنی است در روز اول نام‌نویسی در حوزه دشتستان حسن اسماعیلی –ابراهیم رضایی- محسن بنافی و محمدرضا دهقان فرد و در روز دوم سامان پور اکبری -فاطمه باصولی - مریم پاسالار و سلما پاپری و در روز سوم امان الله شبانکاره - علی اکبر کیانی و مصطفی مقیدی و در روز چهارم سید حسین جعفری- پیام برازجانی- یحیی جوکار - یران رزمجوی دوقزلو و عبدالرسول مرادی در این حوزه نام‌نویسی کردند.

حوزه دشتستان همواره دارای بیشترین نامزد انتخاباتی د ر مجلس شورای اسلامی بوده که تا روز سوم با ۱۱ داوطلب به نظر می‌رسد در این دوره هم افراد زیادی نام‌نویسی کنند.
بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذرماه آغاز و تا 16 آذر به مدت یک هفته از 8 صبح تا 18 بعدازظهر ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب آماده دریافت اطلاعات کاندیداهای محترم برای اعلام ثبت نام در عرصه انتخابات مجلس می باشد.

فعالین اجتماعی و علاقه مندان به موضوع انتخابات در منطقه خود ضمن رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم ، خبرها و تحرکات آنان را به این پایگاه خبری با شماره تماس 09179296576 اطلاع دهند.

 

اخبار مرتبط:

ثبت نام بیست و یکمین و بیست و دومین داوطلب در دشتستان (جزئیات+ عکس)

بیستمین کاندیدای دشتستان ثبت نام کرد+ جزئیات

نوزدهمین کاندید دشتستانی ثبت نام کرد+ جزئیات

هجدهمین کاندید دشتستانی وارد عرصه انتخابات شد+ جزئیات

هفدهمین کاندید دشتستانی ثبت نام کرد+ جزئیات

16 داوطلب در دشتستان به عرصه انتخابات ورود کردند+ جزئیات

تعداد داوطلبان در دشتستان به یازده نفر رسید+اسامی و جزئیات

تعداد داوطلبان در دشتستان به هشت نفر رسید+ اسامی و جزئیات

استان بوشهر

Template Design:Dima Group