جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

در دومین روز از نام نویسی دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار نفر دیگر در حوزه دشتستان نام نویسی کردند که تعدادداوطلبان در دشتستان به هشت نفر تاکنون رسید.

به گزارش دیارجنوب بعد از اولین روز از نام نویسی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم مجلس با حضور ۴ نفر در حوزه دشتستان روز دوم با نام نویسی ۴ نفر دیگر در حوزه دشتستان همراه بود.
در ابتدا سامان پور اکبری ظهر روز دوشنبه با شروع ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم شورای اسلامی، در فرمانداری دشتستان حضور یافت و ثبت نام کرد وی متولد و ساکن برازجان بوده و با شعار اشتغال زائی و به عنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه انتخابات شده است.
ثبت نام اولین داوطلب بانو در دشتستان
فاطمه باصولی ظهر بعنوان اولین کاندید زن در دشتستان به عنوان کاندیدای انقلابی و متولد دهقاید دشتستان و ساکن بوشهر در فرمانداری دشتستان حضور یافت تا با ثبت نام وارد عرصه انتخابات شده باشد.
دومین داوطلب بانو در حوزه انتخابی دشتستان در تهران
مریم پاسالار هم در دومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس یازدهم شورای اسلامی، در وزارت کشور تهران حضور یافت و ثبت نام کرد.

وی متولد شهر فسا و ساکن شهر بندرعباس است که اصالتی دشتستانی دارد
ثبت نام سومین داوطلب بانو و هفتمین داوطلب در دشتستان
سلما پاپری ساکن و اهل برازجان بعنوان سومین داوطلب بانو انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌ نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد.
گفتنی است در روز اول نام نویسی در حوزه دشتستان حسن اسماعیلی –ابراهیم رضایی- محسن بنافی ومحمدرضا دهقان فرد در این حوزه نام نویسی کردند.
حوزه دشتستان همواره دارای بیشترین نامزد انتخاباتید ر مجلس شورای اسلامی بوده که بنظر میرسد در این دوره هم افراد زیادی نام نویسی کنند.
بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذر ماه آغاز و تا 16 آذر به مدت یک هفته از 8 صبح تا 18 بعد از ظهر ادامه دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group