جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در سومین روز از نام‌نویسی دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی سه نفر دیگر در حوزه دشتستان نام‌نویسی کردند که تعداد داوطلبان در دشتستان به ۱۱ نفر تاکنون رسیده باشد.

به گزارش دیارجنوب بعد از اولین و دومین روز از نام‌نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم مجلس جمعاً با حضور هشت نفر در حوزه دشتستان در روز سوم با نام‌نویسی 3 نفر دیگر در این حوزه همراه بود.
در ابتدا امان‌الله شبانکاره صبح سه‌شنبه با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان دشتستان اقدام کرد.
وی متولد یکم مهر 1357 در شهر وحدتیه و با مدرک کارشناسی ارشد عمران ثبت‌نام کرده است.
وی به‌عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب اسلامی و با شعار  (( برای عمل نه برای شعار )) وارد عرصه انتخابات شده است.

امان‌الله شبانکاره از کارآفرینان موفق کشوری است که سال قبل در جشنواره کارآفرینان کشور مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.
نفر دوم در روز سوم نام‌نویسی علی‌اکبر کیانی متولد 10 اسفند 1358 اهل روستای گز بلند دشتستان بود که با مدرک دکترای بین‌المللی روز سه‌شنبه با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی اقدام کرد.
وی به‌عنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه انتخابات شده است.
سومین نفر از داوطلب در روز سوم نام‌نویسی در حوزه دشتستان مصطفی مقیدی متولد 21فروردین 1354 و اهل برازجان بود که برای اولین بار با مدرک فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل روز سه‌شنبه با حضور در فرمانداری دشتستان، نسبت به نام‌نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی اقدام کرد.
وی به‌عنوان کاندید انقلابی و با شعار (( بر خواسته‌ایم تا دشتستان برخیزد )) وارد عرصه انتخابات شده است.
گفتنی است در روز اول نام‌نویسی در حوزه دشتستان حسن اسماعیلی –ابراهیم رضایی- محسن بنافی و محمدرضا دهقان فرد و در روز دوم سامان پور اکبری -فاطمه باصولی - مریم پاسالار و سلما پاپری در این حوزه نام‌نویسی کردند.
حوزه دشتستان همواره دارای بیشترین نامزد انتخاباتی د ر مجلس شورای اسلامی بوده که تا روز سوم با ۱۱ داوطلب به نظر می‌رسد در این دوره هم افراد زیادی نام‌نویسی کنند.
بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 10 آذرماه آغاز و تا 16 آذر به مدت یک هفته از 8 صبح تا 18 بعدازظهر ادامه دارد.

پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب آماده دریافت اطلاعات کاندیداهای محترم برای اعلام ثبت نام در عرصه انتخابات مجلس می باشد.

فعالین اجتماعی و علاقه مندان به موضوع انتخابات در منطقه خود ضمن رصد فعالیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم ، خبرها و تحرکات آنان را به این پایگاه خبری با شماره تماس 09179296576 اطلاع دهند.

 

اخبار مرتبط:

یازدهمین کاندید مجلس در حوزه دشتستان ثبت نام کرد+ جزئیات

دهمین کاندید مجلس یازدهم در حوزه دشتستان وارد عرصه انتخابات شد+ جزئیات

نهمین کاندید دشتستان وارد عرصه انتخابات شد+ جزئیات و تصاویر

تعداد داوطلبان در دشتستان به هشت نفر رسید+ اسامی و جزئیات

استان بوشهر

Template Design:Dima Group