دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با رصد اطلاعاتی نیروهای دریابانی ۴۶۸ دستگاه استخراج بیت کوین (پول مجازی) در سواحل دلوار این استان کشف شد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی‌جم گفت: تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی برای فصل جدید لیگ برتر در جم آغاز می‌شود.

رئیس شورای شهر کنگان گفت: صنایع پارس جنوبی زندگی عادی و سلامتی مردم کنگان را تحت الشعاع قرار داده و این بزرگترین بی‌مهری و جفا‌ست که مردم از حداقل حقوق خود مانند عوارض آلایندگی بی‌بهره و یا کم بهره شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از ساخت ۵ سد دالکی، خاییز، دشت پلنگ، باغان و باهوش در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبارات لازم امسال این پروژه‌ها تسریع می‌یابد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی با برگزاری ۲۰ جشن گلریزان در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۰۰ نفر از زندانیان استان نیز در انتظار کمک خیرین هستند.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: ۴۵۰ نفر در استان بوشهر پیوند عضو شدند

نماینده مردم دیر کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: مردم مظلوم عسلویه به خاطر آلایندگی‌های شیمیایی به قیمت ایجاد رانت‌های چند صد هزار میلیاردی برای آقازاده‌هایی که گاه سر از کانادا و آمریکا در می‌آورند، جان و خون‌شان را از دست می‌دهند.

رییس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: 2 هزار و 435 نفر در این شهرستان به فشار خون بالا مبتلا هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: روز گذشته پنج قطعه تیهو و یک لاک پشت مهمیزدار در عرصه های بخش بوشکان شهرستان دشتستان رها سازی شد.

محفل انس با قرآن کریم با حضور حاج سید محمد جواد حسینی در مسجد فاطمه زهرا(س) برازجان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: دبیرخانه سومین دوسالانه جایزه ادبی بوشهر، اسامی آثار راه‌یافته به مرحله پایانی این رویداد را اعلام کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group