شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

در آئینی با حضور مسئولان، نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان تجلیل شدند.

عضو شورای شهر خارگ گفت: طرح استیضاح شهردار خارگ کلید خورد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: به مناسبت روز جهانی موزه ها سه نشان برتر به همراه تندیس یادبود به فعالان موزه های این استان اختصاص یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صادرات محصولات مختلف از گمرکات استان بوشهر گفت: در فروردین ماه امسال ۲.۸ میلیون تن کالا به ارزش یک میلیارد دلار از استان بوشهر صادر شده است.

پرویز فرزین پوراظهار داشت: به دلیل پیچیدگی ها و پیای های روزافزون محیط های اجتماعی، اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی کامل مشخص و محرز است.

همانگونه که طی روزهای اخیر در خبرها خواندیم شهرداری برازجان طرح اصلاح و بهسازی خیابان دکتر حسابی و برخی دیگر از خیابانهای شهر را در دستور کار خود قرار داده و عملیات اجرایی این خیابانها به سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر گفت: سامانه قضائی حامی حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی استان بوشهر راه‌اندازی و زمینه حل مشکلات حقوقی و قضایی صنعتگران و تولید کنندگان فراهم شد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به تدبیر حل مشکلات آبرسانی دشتستان در فصل تابستان گفت: با حفر و تجهیز شش حلقه چاه آب و تحویل به شرکت آب و فاضلاب، روزانه ۴هزار مترمکعب به ظرفیت آب آشامیدنی دشتستان افزوده شد.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت:عدم رعایت فرایند ارزیابی موجبات تضعیف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را فراهم خواهد نمود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت نرخ بیکاری استان بوشهر 10/5 درصد کاهش و میزان اعتبارات استان بوشهر 16 درصد در سال جاری رشد داشته است.

این کارآفرین اهل آب پخش با حضور در دفتر دیارجنوب توضیحاتی در خصوص طرح تولیدی پوشاک و دیگر طرحهای خود ارائه داد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group