پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه با حضور اقشار مختلف مردم، مشارکت خیرین و صنایع پیرامون شهرستان عسلویه با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، در راستای ترویج و توسعه مراسم ازدواج آسان سال قبل اقدامات مهمی انجام و مراسم ازدواج آسان 500 زوج استان بوشهر با مشارکت همگانی خیرین و اقشار مختلف برگزار شد.
برگزاری مراسم ازدواج آسان بیش از 1000 زوج استان بوشهر
بر اساس برنامه‌ریزی و به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در سال جاری مراسم ازدواج آسان بیش از یک‌هزار زوج استان بوشهر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر تا پایان سال برگزار می‌شود.

ezdevaj asann 1
برگزاری ازدواج آسان 13 زوج جوان بخش چاه مبارک
در همین راستا شامگاه پنجشنبه مراسم ازدواج آسان 13 زوج جوان بخش چاه مبارک و حومه در شهر چاه مبارک شهرستان عسلویه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگویی با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه دین مبین اسلام بر توجه به ازدواج جوانان تأکیدات فراوانی کرده است اظهار داشت: ازدواج سنت حسنه دین مبین اسلام و سفارش بزرگان دین است.
سید علی هاشمی افزود: آسان کردن امر ازدواج به عنوان یک مقوله زیربنایی در حوزه پایداری جمعیت جوان جامعه است و باید جزء اولویت‌های کاری باشد.
وی ضمن قدردانی از حمایت مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر گفت: همیاری و هم‌افزایی دستگاه‌های شهرستان و شرکت‌ها و صنایع پتروشیمی پیرامونی مناطق شهرها و روستاهای در گسترش امر ازدواج جوانان ضرورت دارد.

ezdevaj asann 1
برگزاری دهمین مراسم ازدواج جمعی در شهر چاه مبارک
مسئول کمیته ازدواج آسان چاه مبارک هم با بیان اینکه امشب برای دهمین بار این مراسم برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مراسم از دهمین مراسم ازدواج جمعی در شهر چاه مبارک است که به همت افراد خیر و مشارکت تعدادی از شرکت‌ها و صنایع پتروشیمی مناطق پیرامون شهر چاه مبارک عسلویه انجام شد.
شیخ حسن جاسمی افزود: تعداد 13 زوج جوان چاه مبارک مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند.
وی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این مراسم تصریح کرد: برای تسهیل ازدواج جوانان و تشویق فرزندآوری، اقدامات لازم باید صورت بگیرد و امیدوارم شاهد موفقیت‌های بیشتر نیز در این عرصه باشیم.
در ادامه شیخ محمود خوش خبر از بزرگان دینی عسلویه هم درباره ازدواج آسان و ساده و با ارزش نکاتی بیان کرد.
وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم غزه گفت: برای پیروزی نهایی مردم غزه و نابودی کفر و آمریکا و ایادی آن اسرائیل و انگلیس دست به دعا برداریم.
اجرای سرود، مولودی‌خوانی، نواختن آهنگ و موزیک و برگزاری برنامه طنز از دیگر برنامه‌های مراسم ازدواج آسان زوج‌های جوان بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه بود./ تسنیم

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group