دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

کارشناس مسوول اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر تا صبح امروز بیشترین بارش باران در شهرستان جم منطقه انارستان به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت کرده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا بهادری کارشناس مسؤول اداره کل هواشناسی استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: سامانه بارشی در جنوب استان بوشهر تا صبح فردا فعال است و بارش باران، رگبار پراکنده و افزایش سرعت وزش باد در پی دارد.

وی افزود: اکنون تمرکز سامانه بارشی استان بوشهر در جنوب این استان است که وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان به‌ویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.

کارشناس مسوول اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر تا صبح امروز بیشترین بارش باران در شهرستان جم منطقه انارستان به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت کرده است.

بهادری بیان کرد: در دشتی ۳۰ میلیمتر و در بنادر دیر و کنگان ۲۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده که اکنون بارش باران همراه با تند باد لحظه‌ای در این شهرستان‌ها ادامه دارد.

وی از مواج و متلاطم شدن خلیج فارس در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از فردا به‌تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده آرام می‌شود./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group