سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

استاندار بوشهر گفت: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته، پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب ، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر، صبح امروز در بازدید از قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته، اظهار داشت: اجرای طرح‌های راهسازی و آبرسانی و همچنین مسکن و درمان از اولویت‌های حوزه عمرانی استان بوشهر است.

وی افزود: محور بوشهر به شیراز و بالعکس از پرترددترین محورهای جنوب کشور است و اجرای بزرگراه و آزادراه در این مسیر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین قطعات در این مسیر، محور دالکی به کنارتخته است که اکنون با شتاب خوبی در دست اجراست.

محمدی‌زاده تصریح کرد: قطعه اول بزرگراه دالکی به کنارتخته، پیشرفت ۶۳ درصدی دارد و با تخصیص اعتبار آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: پیشرفت این قطعه قابل قبول بوده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که اعتبارات لازم به این پروژه تزریق شود.

محمدی‌زاده ابراز داشت: تکمیل سایر طرح‌های راهسازی از جمله محور گناوه- گوره- گچساران و بزرگراه دیر به بوشهر و همچنین جاده اهرم به برازجان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: سرکشی به پروژه‌های راهسازی، به منظور شناخت مشکلات از نزدیک و به صورت میدانی است و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group