سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

رییس پلیس راهور استان بوشهر از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روز چهارشنبه به مناسبت اقامه نماز عید سعید فطر در بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ محمد صادقی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سعید عید فطر و اقامه نماز عید فطر در مساجد، امام زاده‌ها و تکیه‌ها، به منظور تأمین امنیت شهروندان در تمام نقاط حوزه استحفاظی که نماز باشکوه عید فطر برگزار شود محدودیت ترافیکی لحاظ خواهد شد.
وی از شهروندان به منظور توزیع بار ترافیکی و روان سازی معابر شهری و جلوگیری از هرگونه حادثه رانندگی، درخواست کرد که وسایل نقلیه شخصی خود را در محل‌های مناسب و خارج از محدوده ترافیکی پارک کنند و بعد از اقامه نماز جهت تردد با صبوری و آهسته و با توجه به جلو رانندگی کنند.

mahdoodiyat jade
صادقی تاکید کرد: رانندگان از رفتارهای خطرناک جداً اجتناب کنند و به دستورات ترافیکی مأموران پلیس راهور توجه و دقت نموده تا ان شاءالله شاهد ترافیکی مناسب و به دور از حادثه باشیم.
وی افزود: مکان‌های اجتماع روزه داران در شهر بوشهر، مصلای نمازجمعه، امام زاده مهیمن، مسجد شیخ سعدون در محله کوتی و ورزشگاه شهید مهدوی معرفی و اعلام شده است.
سرهنگ صادقی بیان کرد: با توجه به اینکه سه روز از هفته جاری تعطیل رسمی است و حضور مسافران از استان‌های هم‌جوار متصور است، لذا از شهروندان بوشهری خواهشمندیم که به جهت تسهیل در شدآمدی کاربران ترافیکی سعی کنند از ورود به محدوده ترافیکی حتی المقدور پرهیز کنند و در صورت ورود، با آرامش و حوصله رانندگی کنند./ مهر

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group